POLITICA DE TRANSPORT

*Transportul poate să difere și de aceea vă rugăm să menționați localitatea de expediție, iar în funcție de aceasta vă vom calcula costul de livrare.

TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 200 lei.


** Comenzile plasate în weekend/zile libere legale se vor procesa în prima zi lucrătoare ulterioară comenzii
*** În cazuri speciale (produsele comandate nu se află în stoc, sunt în curs de aprovizionare sau întâmpinăm dificultăți justificabile de transport) ne rezervăm dreptul de a mări corespunzător perioada de livrare.


POLITICA DE PLATĂ

Metode de plată

Pentru produsele achiziționate pe newfashionstore.ro ai la dispoziție următoarele modalități de plata:

Înainte de expedierea comenzii, coșul de cumpărături vă calcula și vă afișă exact valoarea cheltuielilor de transport.

 

POLITICA DE RETUR

Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la www.newfashionstore.ro și vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici pentru procedura de retur a produselor în 30 de zile* calendaristice de la momentul livrării. Acest beneficiu oferit clienților nu afectează dreptul legal de retragere în 14 zile conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr.34/2014, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

 Dreptul de retur în 30 de zile se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul www.newfashionstore.ro

Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 30 de zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Newfashionstore.ro rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea clientului, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a clientului în conformitate cu dispozitiile legii.

Newfashionstore.ro rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de client pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina clientului plata de comisioane în urma rambursării.

 Fără a aduce atingere primului paragraf al prezentei sectiuni, Newfashionstore.ro nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Sculeshop.ro.

     Obligaţiile clientului în cazul retragerii

Conform Ordonantei nr.34/2014, clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care Newfashionstore.ro acceptă să suporte acele costuri sau în care Newfashionstore.ro nu a informat clientul că aceste costuri trebuie suportate de el.

*Newfashionstore.ro își rezervă dreptul de a limita returul în 30 de zile în cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Clientul va fi informat printr-un apel sau prin email, atunci când se constată un comportament incorect.

    Cum pot returna un produs/ o comanda? 

Ai la dispoziție 30 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Solicitarea returului se face telefonic (0743131250), sau prin email: office@newfashionstore.ro.

Pentru orice problema întâmpinată, nu ezita să ne contactezi prin numărul de telefon sau email menționat mai sus.

    În ce condiții pot returna produsele?

În orice situație de returnare a produselor (colete deteriorate, produse greșit facturate/greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie să fie în aceeași stare, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondență cu Newfashionstore.ro).